Na skutek pożaru w sąsiedniej kamienicy, do czasu jej rozbiórki nie możemy wrócić do swojej knajpki. Najprawdopodobniej będzie to możliwe w październiku.
Kup voucher , który będziesz mógł wykorzystać , gdy tylko otrzymamy zgodę na otwarcie lokalu.
Każdego wieczoru będziemy wysyłać na podanego w zamówieniu maila voucher w formie zdjęcia (grafiki).
3) Jak korzystać z vouchera
Voucher ma unikalny kod QR, na którym są zgromadzone punkty o równowartości kwoty za jaką został nabyty. 1,00 PLN = 10 pkt. czyli voucher za 50,00 ma 600 pkt., za 100,00 = 1300 pkt., za 200,00 = 2800 pkt., 500,00 PLN = 7000 pkt. W naszym menu obok cen jest podany koszt w punktach za daną pozycję. Jest to nasz program lojalnościowy „BROCCI za PUNKTY” oraz system kart podarunkowych, który działa w naszej knajpce od kilku lat. Voucherem płacisz, jak kartą bankową okazując kelnerce jego zdjęcie do zeskanowania. Wówczas z vouchera są ściągane punkty. Nie musisz wydawać na raz całej puli, możesz odwiedzać nas wielokrotnie, aż do wyczerpania środków.
4) Jak sprawdzić stan punktów na voucherze.
Przy każdej transakcji drukowany jest bon z informacją ile punktów zeszło i jaki jest stan aktualny. Poza tym można sprawdzić u kelnerów dając kod do zeskanowania.
5) Co jeśli zostanie mi na voucherze zbyt mała ilość punktów, aby dokonać kolejnego zakupu?
Można wówczas dokupić u kelnerki potrzebną ilość brakujących punktów zgodnie z przelicznikiem 1 PLN = 10 pkt. i wydać wszystkie razem.
6) Czy można kupić kilka voucherów?
Oczywiście! Byłoby nam bardzo miło.
7) Czy mogę otrzymać za zakup Vouchera fakturę vat?
Tak. należy zaznaczyć ten fakt przy składaniu zamówienia. Jest do tego przeznaczona stosowna rubryka.
8) Kiedy wygasa ważność vouchera?
Gdy wyda się wszystkie punkty lub minie 12 miesięcy od ponownego otwarcia lokalu.
9) Posiadam „KARTĘ KLIENTA” czy zakupione punkty mogą zostać doładowane do niej zamiast na VOUCHER?
Tak. Należy tę prośbę wpisać w uwagach do zamówienia oraz podać imię i nazwisko, nr telefonu posiadacza karty. Dobonowane punkty nie tracą ważności.
10) Czy vouchery będzie można wykorzystać w dostawie.
Tak. Wówczas będzie trzeba przesłać zdjęcie vouchera SMSem na nr pizzerii. W takim wypadku należy składać zamówienia telefonicznie.
11) Czy kupując voucher naliczają się punkty do programu lojalnościowego?
Nie. Program działa tylko przy zakupach ze stadardowego menu, które będzie aktywne, gdy wrócimy.
12) Nie wszystko jest dla mnie jasne. Gdzie mogę zadać pytanie?